فرش فرش

برترین وبگاه تخصصی فرش و گلیم ایران و جهان

نمايندگي فرش اصيل مشهد طرح افشان درباري

حتي امروزه كه سراميك، پاركت و انواع كفپوشهاي جديد مد شدهاند بازهم در بيشتر خانههاي ايراني فرش، قاليچه، گليم و كناره همچنان جايگاه خود را دارد و البته زيبايي آن با هيچيك از محصولات مدرن امروزي قابلمقايسه نيست. بيروني سازي به نوعي در ارتباط با جهان بيني افراد مي باشد. بيروني سازي بينش ما را نسبت به جهان شكل داده و دانش زباني تلويحي ناروشن را روشن تر مي كند. يا همان بيروني سازي؛ جايي كه افراد، يافته هاي دانش صريح خود را پيكره بندي كرده و يا يك رويكرد نوآورانه را بر پايه دانش ضمني كه در طول مدت زمان زيادي بر اساس تجاربي بدست آورده اند، توسعه مي دهند( هدلاند و نوناكا، 1993).

بنابراين، بيروني سازي، فرايند شكل دهي و تنظيم دانش ضمني به دانش صريح بر اساس كاربرد تكنيك هاي متفاوت مانند استعاره ها، مقايسات، مفاهيم، فرضيه ها و يا مدل ها در يك فرايند بازتابي جمعي است. بنا بر همين اعتقاد، اقبال چند روز پيش از وفاتش به برادر خود گفته بود: «من مسلمانم و از مرگ نميترسم».


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/14 ساعت: ۲۳ توسط:moquette-tabriz-bazar :

نحوه خريد فرش سيرنگ مشهد طرح دلنواز

خريد قسطي فرش ماشيني فرش نگين مشهد هلال براي راحتي شما عزيزان خريد قسطي فرش را در نظر گرفته است. شما خريداران مي توانيد از شرايط اقساط ۳۶ ماهه بدون پيش پرداخت و ضامن استفاده كنيد و تا سقف ۵۰ ميليون تومان خريد خود را انجام دهيد. براي دريافت راهنمايي و اطلاعات بيشتر مي توانيد از طريق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ يا شبكه هاي اجتماعي با ما در تماس باشيد.

براي خريد اقساطي فرش مي توانيد به صورت حضوري در نمايشگاه فرش نگين مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بيدگل و يا مراجعه به نمايندگان ما در شهرستان ها اقدام به خريد خود كنيد. همچنين براي آسايش شما امكان خريد اينترنتي فرش نيز محيا گرديده است. تفاوت خريد اقساطي فرش با خريد نقدي در خريد نقدي فرش شما از تخفيف بيشتري برخوردار هستيد و در خريد قسطي فرش حداكثر با توجه به زمان اقساط كه ۳۶ ماهه است شامل افزايش ۱۵% مي گردد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/14 ساعت: ۲۳ توسط:moquette-tabriz-bazar :

قيمت جديدترين فرش ماشيني طرح خورشيد

براي خريد گليم از فروشگاه اينترنتي فرش كارپتينو مي توانيد به قسمت فروشگاه وب سايت ما مراجعه كنيد. بر اين اساس، در زمينه محصولات جعلي نيز، مي­توان گفت مصرف­كنندگاني با نگرش مثبت­تر به محصول جعلي، به احتمال بيشتر، قصد خريد اين محصولات را خواهند داشت و اين محصولات را خواهند خريد. نگرش را ميتوان مقدمه رفتار دانست. شهرها را ميتوان اصلي­ترين كانونهاي ظهور تمدن و گنجينه­هاي فرهنگي با ارزشي به­شمار آورد كه بدون شناخت آنها بررسي تاريخ تحولات مختلف زندگي بشر ميسر نميگردد.

بي­ترديد، مكتوبات ميرخواند (904-837 ﻫ.ق) را ميتوان يكي از معتبرترين اطلاعات در اين زمينه به شمار آورد. سعي و تلاش پژوهشگران در شناسايي و معرفي ويژگيهاي معماري و شهرسازي تنها پايتخت جديدالاحداث ايرانيان در دوران اسلامي بر كسي پوشيده نيست؛ ليكن، پرسشهاي بسياري در اين زمينه مطرح است و زمينه­هاي شكل­يابي، توسعه و اضمحلال اين شهر كماكان در پرده­اي از ابهام قرار دارد كه يافتن پاسخ­هاي آن، مطالعات جامع و روشمند ميداني را ضروري ميسازد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/14 ساعت: ۲۲ توسط:moquette-tabriz-bazar :

پرفروش ترين طرح فرش ماشيني

فرش ساوين اين فرش را با طرح و نقشي برگرفته از فرشهاي قديمي و اصيل توليد كرده است كه به خانهي مدرن شما اصالتي از فرهنگ و هنر ايراني ميبخشد. اين فرش ماشيني با استفاده از دستگاه بافت مدرن بافته و توليد مي شود كه داراي درجه كيفي يك ممتاز بوده و به دليل بالا بودن تعداد تراكم عرضي و طولي آن داراي ظرافت بسيار بالايي مي باشد كه اصطلاحا آن را فرش دستبافتگونه مي نامند . دليل اين مهم نيز اين است كه مي توان بر اساس نياز توليد فرش ماشيني مورد نظر را مديريت نمود.

از آنجايي كه كارخانه فرش كاشان، از همه محصولات خود از جمله فرش ۱۲۰۰ شانه كاشان خود، اطمينان ۱۰۰% دارد، تمامي فرش هاي توليد كارخانه خود را از نظر كيفيت به مدت ۱۰ سال ضمانت ميكند و كارشناسان كارخانه فرش كاشان در صورت بروز هر نوع مشكل براي فرش هاي ۱۲۰۰ شانه كاشان، نسبت به رفع مشكل اقدام مينمايند.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/14 ساعت: ۲۲ توسط:moquette-tabriz-bazar :

خريد گليم فرش ماشيني ارزان فانتزي براي آشپزخانه

گليم فرش ماشيني فانتزي در كنار گليم فرش ماشيني با طرح سنتي از ارزان ترين انواع فرش ماشيني مي باشد كه در انواع گوناگوني عرضه مي گردد. مسئله تراكم يكي از عواملي است كه قيمت گليم فرش هاي فانتزي را تا حد زيادي دستخوش تغيير كند. كيسي فرش نه تنها موجب از بين رفتن زيبايي و جلوه آن است، بلكه احتمال فرسايش بخش هاي دچار كيسي بيشتر از ساير قسمت هاست، بنابراين اگر رفع نشود، در طول زمان پرزهاي آن از بين رفته و فرش نخ نما مي شود.

گليم فرش هاي متال معمولا در هشت رنگ اصلي زمينه به صورت شش رنگ بافته مي شوند. اما به صورت معمول قيمت هر متر گليم دستباف ميتوان از 95 هزار تومان تا 550 هزار تومان در نظر گرفت. شكل پهلوي آن به صورت «اوستات» در مينوي خرد، بهكار رفتهاست. اين واژه بيشك از شكل پهلوي «برنامگ» به عربي رفتهاست كه واج «گ» الآن در فارسي دري تبديل به «ه» شدهاست، برنامه. در شعر عنتره، از شعراي جاهلي عرب، بهكار رفتهاست و ظاهراً مستقيماً از پهلوي به عربي رفتهاست.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/14 ساعت: ۲۲ توسط:moquette-tabriz-bazar :

شرايط اقساطي فرش گل برجسته نگين مشهد

ايران كارپت به عنوان عرضه كننده بهترين فرش هاي ماشيني همواره از مرحله توليد فرش تا فروش فرش با هدف ارائه ي بهترين خدمات به همراه بهترين كيفيت مشغول به فعاليت بوده است. از بعضي از طرح ها عكس گرفتم بعضي از فروشنده ها هم اجازه عكس برداري ندادند (به نظرم ميترسيدن فرش هاشون رو به قيمت پايين تر پيدا كنم )،اومدم خونه تصميم گرفتم عكس فرش ها رو تو سايت پيدا كنم .اينجا بود كه ديدم چقدر تنوع از هفت تير بيشتر شد.

خيلي خوشحال شدم شروع كردم سايت هاي فرش رو ديدن چند تا از اين فروشگاه هاي اينترنتي فرش رو مد نظر گرفتم از بين اين فروشگاه ها يكي كه به نظرم بهتر بود بازارفرش ادينه بود. از فروشگاه اينترنتي فرش ماشيني بست بافت مي تونيد بهترين فرش هاي نگين مشهد رو ببنيد ٬ همه عكسها واقعي هستند و روتوش نشدن٬ بعد از اينكه فرش مورد نظر رو پيدا كرديد با كارشناسان ما تماس بگيريد تا خيالتون راحت تر شه.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/14 ساعت: ۲۲ توسط:moquette-tabriz-bazar :

فروش اقساطي فرش اكريليك مشهد با بهترين قيمت

نتايج تحقيق نشان مي دهد كه بهترين مكان براي سرمايه گذاري صنعتي در منطقه كاشان، شهرك صنعتي راوند و نامناسب ترين مكان براي سرمايه گذاري صنعتي، شهرك صنعتي هلال است. فرش نگين مشهد هلال را از كجا خريد كنيم؟ صنعتي كه لاجرم به دليل ايجاد حاشيه سود بالا، بسياري از جمله جاعلان را به سمت خود كشانده است. آنچه در انتخاب مكان كارخانه مهم است قيمت نهايي ساخت كارخانه در سرمايه گذاري اوليه است وساير عوامل اصلي سرمايه از قبيل ماشين آلات به ميزان پيچيدگي وتكنولوژي صنايع وكارخانه بستگي دارد.

جهت يادآوري بايد گفت به علت پرز دهي كه فرشهاي اكريليك در هفتههاي اوليه دارند، تنها ممكن است در برخي افراد كه مبتلا به حساسيت هستند موجب تشديد آن شوند. وي اظهارداشت : براي اجراي اين طرح ۶ ميليارد ريال اعتبار اوليه از محل صندوق توسعه ملي هزينه شده است. يكي از مشكلات فرش ماشيني اكريليكي كه در ايران بيشترين كاربرد را دارد پرزدهي فرش ماشيني ميباشد. «صورتش را به طرف آينه برنگرداند. بر اساس آمارهاي موجود حدود 900 واحد توليدي در منطقه كاشان وجود دارد كه حدود 65 هزار نفر را به خود مشغول ساخته است.

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/14 ساعت: ۲۲ توسط:moquette-tabriz-bazar :

خريد اينترنتي فرش زمرد مشهد 700 شانه تراكم 2100

بخصوص اينكه گليم فرش آشپزخانه ۶ متري ، پرفروش ترين نوع گليم فرش را دارد. آيا بايد دو علامت را به صورت جزء جزء مورد بررسي و مقايسه قرارداد يا اينكه ملاك تشابه كلّي دو علامت است؟ قانون ثبت علايم و اختراعات ايران مصوب 1310 معيار اصلي براي احراز نقض علامت تجارتي بر اساس مشابهت را وجود شباهت در ديد مصرف كنندگان عادي ميدانست.1در قانون جديد هر چند صراحت قانون سابق وجود ندارد، امّا مستفاد از مواد قانون اين است كه ملاك مورد نظر قانونگذار وجود شباهت در ديد مصرفكنندگان عادي است.2بنابراين، نگاه كارشناسي و تخصّصي به آن برخلاف نظر قانونگذار است.

هم چنين قسمت اخير بند 2 ماده 10 قانون علايم تجارتي 1994 انگلستان4 در تشخيص معيار اصلي براي احراز نقض علامت تجارتي بر اساس مشابهت با قوانين موجود در كشور ما هم عقيده ميباشد و آن را وجود شباهت در ديد مصرف كنندگان عادي ميداند.5بديهي است گمراهي و اشتباه اغلب در خصوص بخشي از عموم به وجود ميآيد نه همه مردم.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/14 ساعت: ۲۲ توسط:moquette-tabriz-bazar :

آشنايي با محصولات شركت نگين مشهد هلال

اگر به دنبال يك فرش ارزان قيمت و مقرون به صرفه مي باشد بسيار اشتباه مي كنيد . به بياني ساده­تر مي­توان گفت «فراداستان، داستاني درباره خود داستان يا نوع به خصوصي از داستان است كه در مورد اعتبار داستان بحث مي­كند» (ميرصادقي،1377 :207) و در درستي اين مفهوم ترديد روا مي­دارد كه نويسنده همچون يك خداست و نقشي خداگونه براي نويسنده قائل نيست. دل دلدادگي اثر شهريار مندنيپور از داستاننويسان نسل سوم است كه مدرنيسم را در حيطة ادبيّات داستاني در بيشتر آثار خود به نمايش گذاشته است و شكلهاي غير خطّي و زمانهاي به هم ريختة داستاننويسي مدرن را در رمانها و چند داستان كوتاه رئاليستي به كار برده است.

آثار و پيامدهاي گردشگري در مفهوم عام خود از دو جنبه بررسي ميشوند: بعد منفي كه بيشتر شامل ابعاد زيستمحيطي و بعد مثبت كه با تأكيد بر جنبههاي اقتصادي، اجتماعيفرهنگي و محيطي است. نتايج پژوهش حاضر نشان ميدهند كه همه مؤلفههاي اصلي از ديدگاه گردشگران در وضعيت نامطلوبي قرار دارند كه با جايگاه گردشگري استان متناسب نيست.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/14 ساعت: ۲۲ توسط:moquette-tabriz-bazar :

آنچه بايد درباره طرح هاي فرش نگين مشهد بدانيد

فرش هاي 700 شانه با توجه به داشتن خاب زياد و همچنين بدليل اينكه قيمت فرش 700 شانه نسبت به ساير فرش هاي ماشيني از قيمت مناسب تري برخوردار است؛ بهترين انتخاب براي كساني است كه از فرش و پشتي براي استراحت استفاده مي كنند. گوش­هاي دراز در اسفنكس­ها، اولين­بار در ورودي بيت شاين در سوريه، و بعد از آن در ديگر هيلاني­ها اجرا مي­شود. وحيد دستگردي پس از توضيح «اسد» و «سنبله» در معني بيت مي­نويسد: «خوشه چون از پيغمبر سنبل تر وجود يافته بود، زَهره و توانايي داشت كه سنبله را بر اسد بيندازد زيرا برج خوشه بعد از سنبله است.» (نظامي، 1363: 15).

وي به درستي «كه» «كزو» را تعليلي دانسته است و به همين دليل است كه مي­نويسد «زَهره و توانايي داشت». شايان ذكر است كه پارادوكسي در اين بيت و هم­چنين اين نوشتار درباره سماك اعزل و عوّا وجود دارد زيرا از يك طرف، عوّا را سگاني دانسته­اند كه به سمت شير (اسد) عوعو مي­كنند، از طرف ديگر در اين بيت سماك اعزل و در بيت مورد بحث، سنبله كه همان سماك اعزل است، تقريباً اين نقش را بر عهده دارند؛ اما چون سماك اعزل بخشي از عوّا محسوب مي­شود، به علاقة ملازمت يا جزء و كل، رفع اين نقيضه موجه مي­نمايد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/14 ساعت: ۲۲ توسط:moquette-tabriz-bazar :